Sommaren kom tillbaka!

Just som jag trodde sommaren var över efter en kylig vecka så blev det plötsligt sommar igen. Underbart!

Idag har vi haft en jättebra dag. Det började redan imorse då jag fick träffa tantens syskonbarn i lekparken. Jag var jätteglad men ansträngde mig för att vara snäll och uppföra mig lugnt. Det gick lysande och tanten var så stolt över mig.

Sedan hoppade vi in i bilen och åkte ut till vårt eget ställe på landet. Där fick jag vara lös och fri och leka med leksaker. Dessutom fick jag ett härligt ben att tugga på. Jag njöt i värmen tills tanten började oroa sig för att jag skulle bli överhettad. Lömskt sprutade hon vatten på mig med vattenslangen när jag lekte som bäst. Sedan satte hon på mig en löjlig handduk och svamlade om att jag var såååå söt.

Dagen var full av överraskningar. Vi var till och med och badade en sväng. Härligt att få leka i vattnet och plaska lite.

När vi tog vår kvällspromenad så blev jag överlycklig då jag insåg att tanten tydligen snackat ihop sig med två av mina flickvänners matte. Jag fick gå på stan och visa upp mig med två babes- Bonnie och Korven. Som avslutning på en toppendag fick jag träffa en skitsnygg donna, helt i min smak. En vacker amstaff med samma namn som min tant brukar kallas, Fia. Jag blev kär vid första ögonkastet och kikade länge efter henne då vi skiljdes åt. Hoppas vi ses snart igen...

Lycklig över dagen så gick jag prydligt bredvid tanten hela vägen hem.

Lev fullt ut vänner!










Kommentarer
Postat av: Martta

Vad fint kille:)



Martta-mamma

2009-08-22 @ 20:41:50
Postat av: Olga

Vad söt han är lille Hirolajnen :)



Har du anmält honom till Sundsvall nu?

2009-08-22 @ 20:49:11
URL: http://meandmydoggs.blogg.se/
Postat av: Ella

Haha, vilken härlig blogg du har.. Kul att det går bra med Hiro =)

2009-08-22 @ 22:44:16
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack!! Haha, jag kan inte heller nåt om design, har en tjej som hjälpte mig att göra den.. Kolla med Olga, hon är jätteduktig på sånt! Ha en fortsatt trevlig helg!

2009-08-23 @ 14:36:51
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Olga

Hörru Hirolajnen, säg åt tanten att hon ska uppdatera bloggen lite oftare!

2009-08-27 @ 16:20:36
URL: http://meandmydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0