Snart alla hjärtans dag

Här var det lägesen tanten uppdaterade. Sedan sist har vi hunnit med att gå en handlerkurs. Det var riktigt kul eftersom det inte var jag som skulle bli bättre utan tanten. Jag tyckte faktiskt att hon behövde en hel del tips och träning. Det ska ju inte bara hänga på mig att visa upp mig i ringen. Hon måste ju ändå hjälpa till lite.

I övrigt har dagarna flytit på i lugnt tempo, till viss del beroende på vädret. Det har till och från varit svinkallt ute. Jag gillar inte att vara ute då, men en stor fördel med kylan är att man då kan ligga inne och mysa istället. Tyvärr har tanten nån idé att så fort det är mindre än -15 grader ute så ska vi "passa på". Det här innebär alltså att dagar som idag, när det var -14,5, så släpades jag mot min vilja ut på en lång promenad i skogen. Jag frös om tassarna och var dessutom tvungen att ha ett täcke på mig. Väldigt irriterande och jag ser ut som en häst i det. Nåja, när jag väl fick springa fritt i skogen tänkte jag inte så mycket på att det var kallt. Vi hade riktigt trevligt.

Snart är det alla hjärtans dag. Jag hoppas verkligen att tanten kommer ihåg det.

Lev fullt ut vänner!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0