Äntligen varmare!

Det är vår i luften och plötsligt blev det plusgrader ute. Underbart, äntligen blir det långa härliga promenader. Dessutom har jag vårkänslor och vill helst vara ute. Inne ligger jag vid dörren och tycker synd om mig själv... Vi har bytt bil och äntligen har tanten fixat iordning så att jag kan åka i den. Fick en provtur ner till stan en kväll. Jag gillar den nya bilen skarpt. Jag har full panoramautsikt runt buren numera och hade inte ro att sova i bilen som jag brukar utan satt och spanade hela tiden trots att det inte var ljust ute. Jag kan ju bara föreställa mig utsikten en solig dag. Känner mig som en kung i den bilen.

Tanten har uppenbarligen (kändes på doften) varit till mina brudar på Topforce. Hon jiddrar om att bäbisarna (vad är det?!) nu har öppnat ögonen och att de redan springer, morrar och leker med varandra fast de bara är 16 dagar gamla.


Lev fullt ut vänner!












2 timmar på isen





















2 veckor och 2 dagar gamla bäbisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0