Är det en bäver... en bisamråtta..? Nej, det är ju JAG

Idag var det varmt och soligt ute. Jag låg som bäst och slappade inne i skuggan när tanten fick för sig att det var dags för en liten tur med bilen. Eftersom jag älskar att åka bil hängde jag glatt på.

Vi kom snabbt fram till ett märkligt ställe. Inte ett hus i sikte, bara gräs, sand och en massa vatten. Fattade noll av vad vi skulle där och göra. Tanten, som ju brukar vara lätt galen, försvann under nåra sekunder och när hon kom tillbaka var hon mer eller mindre näck. - Herregud, folk kan ju se henne. VARFÖR är hon näck utomhus?! funderade jag tills jag insåg: hon hade tänkt sig att vi båda två skulle bada.

Jag var tveksam först, men sen fattade jag vad vattenlek innebär. Fan det var ju riktigt skoj! Det enda som var otäckt är att jag kommit på att tanten är en häxa. Hon kan trolla bort hela kroppen utom huvudet och sedan röra sig nästan utan att det märks i vattnet. Hon är mycket otäck när hon bara har huvud och ingen kropp...

Lev fullt ut vänner!







Kommentarer
Postat av: Pär

Mmmm mycket energi i Albin. Kan säga att det räcker och blir över till flera hundar. Hörde att du/ni skulle ner till Skellefte till helgen. Kan samåkning vara ett alternativ?

2009-08-10 @ 08:59:50
URL: http://parryochmascherano.blogg.se/
Postat av: Pär

Jag har ju bil också. Kanske ryms bättre i den en V40. Du kan ju alltid ringa mig på 070-3245095 så kan vi snacka ihop oss hur vi ska göra...

2009-08-10 @ 11:48:45
URL: http://parryochmascherano.blogg.se/
Postat av: Erika

Va mysigt det ser ut!

2009-08-10 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0