Livet på landet...

Tanten håller mest på fixar i huset på landet. Spännande, jag tror att det är nåt i görningen där ute. Vi spenderar mer och mer tid där. Helt underbart, så fort vi börjar närma oss vårt alldeles egna ställe så brukar jag bli helt till mig. Där ute får jag springa fritt och kan röra mig så snabbt jag vill på de stora ytorna eller bara ligga och slappa med mitt märgben. Dessutom har tantens mamma visat mig att det finns supergoda ätbara små saker i buskarna, jag tror de kallas hallon. De bara finns där helt plötsligt. Jag har dock inte listat ut exakt hur jag får dem att ramla ur buskarna så att jag kan käka dem ännu... Vi har dessutom egna tomater i ett litet glashus. De gillar jag minsann. Tanten brukar låta mig smaka varje morron. :)

Ska ägna resten av veckan åt bus, spring, slappa och lista ut hur hallonen kommer ner.

Lev fullt ut vänner!







Kommentarer
Postat av: Ella

Vilka vackra bilder!



Är det en sommarstuga ni är i eller har du skaffat hus?

2009-09-03 @ 13:10:47
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: camilla

jag vill också ha ett eget hus!

2009-09-06 @ 00:36:13
URL: http://libertine.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0