Socialträning borde väl betyda att man tränar på att vara så social som möjligt med allt och alla?

Jag tror inte tanten fattat saker och ting riktigt rätt... Ikväll har vi varit på något som tanten kallar för socialträning. Det borde ju gå till så att man umgås och leker och pratar med en massa folk och fä, men i tantens värld går det till precis tvärtom.

Det är det mest överjävliga scenario som tänkas kan för ett socialt vidunder som mig. Jag älskar ju alla och vill umgås med dem så mycket det bara går, sen när jag väl har alla förutsättningar för en riktigt trevlig kväll i goda vänners lag så får jag inte ens gå fram och hälsa!! Vad är det för stil? Dumma tanten bannade mig varenda gång jag försökte leka med de andra i gänget.

Dock var det ju kul ändå att få känna så många härliga dofter, bli juckad på av min flickvän Bonnie (som luktar ovanligt gott), få promenera ganska nära en snygg tjej som hette Zita tror jag. Lärde också känna en ny människa som heter Erik. Han gav mig godis och lät mig ligga i hans knä. Han var också lite skum och ville att jag skulle ligga på kommando och dessutom tog han mig på promenad i mörkret. Varför vet jag inte. Tanten var säkert skitorolig för mig. Rätt åt henne som var så taskig när jag ville leka med de andra.

Personligen har jag inte gett upp hoppet om bättre lekupplägg på nästa sk socialträning, trots tantens ivriga påståenden om att så inte blir fallet.

Lev fullt ut vänner!




Vackra men livsfarliga, do not eat!


Jag som liten snorvalp när jag bodde i Karlstad


Matte har lekt med bildredigeringsprogrammet 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0