Jag fyller år!

Ja må jag leva, ja må jag leva, jag må jag leva uti hundrade år! Idag fyller jag tre år. Jag är stor nu, en riktig man.

Min födelsedag började med sovmorron. Till frukost gjorde tanten en alldeles egen tårta till bara mig. Den fick jag äta vid bordet i köket. Kändes märkligt att få stå på bordet och frossa. Jag har ju lärt mig att man inte får ta från bordet eller ens stå på det. Tårtan var lite knepig att äta eftersom delar av den fastnade i min gom. Men tanten skar upp bitar när hon insåg det, så då var det bara att vräka i sig. Jag fick också en liten skål med torrfoder och hundgodis. Efter frukost fick jag öppna paket. Jag fick flera fina presenter, bla ett par skojiga leksaker, tuggpinnar och ett läderkoppel nu när jag är stor och har lärt mig att man inte får tugga på kopplet.

Efter presentutdelningen tog vi en skön promenad ute på isen i solen. Premiärturen med läderkopplet och jag försökte inte ens bita i det. Kände mig vuxen och stolt.

Efter prommisen har jag mest slappat i soffan bland kuddarna. Nu ligger jag och snarkar och fiser för fullt. Livet är gott!



Lev fullt ut vänner!














































Kommentarer
Postat av: Johnny Olsen

Grattis på födelsedagen Hiro!! hipp hipp huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

M.v.s

Johnny och alla bullterrier's

2011-03-10 @ 19:09:02
URL: http://www.falkosbullterrier.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0